برنامه سازی ۳۰ هزار دقیقه ای صدا و سیمای گیلان ویژه «دهه فجر» و «انتخابات»

رشت (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات صدا و سیمای مرکز گیلان ۳۰ هزار دقیقه برنامه سازی را در دستورکار دارد که ۱۵ هزار دقیقه شامل تولید و پخش ویژه برنامه های دهه فجر و بیش از ۱۴ هزار دقیقه نیز برنامه سازی ویژه انتخابات است.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه سازی ۳۰ هزار دقیقه ای صدا و سیمای گیلان ویژه «دهه فجر» و «انتخابات»

به گزارش خبرنگار پانا ، محمدباقر باقرزاده ۱۰در نشست با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن دهه مبارک فجرگفت : ۴۱ سال از خواست مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می گذرد و مردم ولایتمدار ایران همچنان بر عهد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند، طی این سال ها «مردم سالاری» و «دین سالاری» دو بال ارزشمند برای نظام بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: دهه فجر طلوع ارزش های اسلامی و رهایی ملت از یوغ استثمار و ایادی آنهاست؛ ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق ملت و مقام معظم رهبری است، برای پاسداشت همه رشادت ها و ایثارگری مردم باید ویژه برنامه های این ایام را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

باقرزاده گفت: برای اینکه انقلاب به این نقطه و شکوه برسد کم هزینه نداده ایم و در ادوار مختلف شهدای گرانقدری برای پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان با هدف اقتدار نظام تقدیم انقلاب شده اند.

وی ادامه داد: انقلاب چهلمین سال خود را با اقتدار پشت سر گذاشته و وارد دهه پنجم شده، با اقتدار نیز مسیر خود را ادامه می دهد، در حالیکه بدخواهان این ملت به دنبال این بودند که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر مبنی بر تقویت همه حوزه ها، گفت: باید علاوه بر حوزه های دفاعی، همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را تقویت کنیم تا با برنامه ریزی بتوانیم بزه های اجتماعی را کمتر کنیم.

وی با اشاره به تشریح برنامه های صدا و سیما به مناسبت دهه مبارک فجر و انتخابات، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات صدا و سیمای مرکز گیلان ۳۰ هزار دقیقه برنامه سازی را در دستورکار دارد که شامل طرح ها، افتتاحیه ها و برنامه سازی های مختلف می شود، که ۱۵ هزار دقیقه شامل تولید و پخش ویژه برنامه های دهه فجر و بیش از ۱۴ هزار دقیقه نیز برنامه سازی ویژه انتخابات است.

باقرزاده ادامه داد: در ایام دهه فجر معاونت صدا اقدام به تولید و پخش برنامه های مختلف نظیر «روز خوبی پیروزی»، «پرچمداران عشق ویژه ۶۳ شهید انقلاب استان»، «۹ برنامه پنج ترانه ویژه سرودهای انقلابی»، «نمایش های ۳۰ دقیقه ای ویژه انقلاب»، «برنامه شبانه های رادیو»، «برنامه روستا»، «برنامه تالشی» می کند، همچنین در معاونت سیما به مناسبت دهه مبارک فجر «آینه تلاش»، «ویژه برنامه پوشش زنده راهپیمایی در پنج نقطه رشت و ۱۰ شهرستان»، «امیدآفرینی»، پوشش و انعکاس افتتاح پروژه های استانی، برنامه«هفت هنر» که به جشنواره فیلم فجر می پردازد، تولید و پخش ۹ ویدیو کلیپ، پادکست، موشن گرافی، اینفوگرافی و همچنین تهیه و پخش مستند، طراحی ۲۵ پوستر و عکس نوشته، گفتگوی ویژه خبری با رویکرد انقلاب و دستاوردهای آن برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان به مناسبت انتخابات تاکنون در بخش های مختلف خبر، سیما و صدا و حتی فضای مجازی ویژه برنامه هایی را داشته و همچنان در دستورکار دارد که شامل گفتگوی ویژه خبری، تولید کلیپ ویدیو، موشن گرافی، طراحی عکس نوشت و اینفوگرافی، برنامه های شبانگاهی و پخش سریال با رویکرد انتخابات، تبیین و تشریح موضوعات مختلف در برنامه های میزگرد محور، ویژه برنامه روز انتخابات، پخش مستند گزارشی و ... می شود.

وی تاکید کرد: ما خبرنگاران پل ارتباط بین مردم و مسئولین هستیم و باید خدمات نظام را تبیین کنیم. در این راستا ایجاد همدلی، تبیین خدمات نظام، وحدت و امید آفرینی، ایجاد نشاط در جامعه از رسالت های ماست و باید با عملکردمان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات پیشرو و راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار