کلاری: دانش‌آموزان باید استقلال و آزادی خواهی را با تاسی از انقلاب اسلامی، تمرین کنند

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌‌آموزی فارس، مبارزه با ظلم و حق‌طلبی یکی از شاخص‌های مهم تربیت اجتماعی دانست و افزود: مرور سال‌های مبارزاتی انقلاب و جنگ تحمیلی بهترین کلاس درس برای دانش‌آموزان است که حق طلبی را بیاموزند و در اجتماع به عنوان افرادی مطالبه‌گر حضوری موثر وفعال داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاری: دانش‌آموزان باید استقلال و آزادی خواهی را با تاسی از انقلاب اسلامی، تمرین کنند

محسن کلاری، صبح امروز در حاشیه مراسم نمادین نواختن زنگ ملی انقلاب در دبیرستان الزهراء ناحیه 2 شیراز، ضمن گرامی‌داشت یاد امام و شهدا گفت: شروع انقلاب در کشور، طلیعه ای است که میتواند به عنوان نماد حق‌طلبی و استقلال و آزادی به آن توجه کنند و آن را مطالبه کنند.

او گفت: دانش‌آموزان امروز نیز باید با تاسی از مبارزات جوانان انقلابی روحیه حق‌طلبی و مبارزه با ظلم را در خود پرورش داده و آن را یکی از خصیصه‌های اصلی زندگی خود تلقی کنند.

او تاکید کرد: استقلال و آزادی یک خواسته‌ی درونی در همه انسان‌هاست، و دستیابی به آن نیازمند اراده جمعی است که خوشبختانه مردم ما در دوران انقلاب اسلامی با یکصدایی توانستند به این موفقیت بزرگ دست‌یابند و امروز شاهد استقلال و آزادی کشور در تمام عرصه‌ها هستیم.

کلاری ادامه داد: انقلاب اسلامی ما با تمام انقلاب‌ها متفاوت است ما یک زیربنای ایدئولوژیک داریم و تمام دانش‌آموزان می بایست با در نظر گرفتن دیدگاه‌های ایدئولوژیک انقلاب و در نظر گرفتن شرایط دنیا و خواست هموطنان خود، مسیر انقلاب را دنبال و برای پیشرفت و تعالی کشور تلاش کنند.

او افزود: امروز انقلاب ما با حفظ ایدئولوژی خود همان انقلاب40 سال گذشته است اما در عمل و اجرا نیازمند نگاه‌هایی است که قطعا حاصل فکر و اندیشه جوانان امروز است و شما دانش‌آموزان و جوانان باید خود را برای مدیریت کشور و حفظ انقلاب اسلامی مهیا نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار