زنگ سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس استان سمنان نواخته شد

سمنان (پانا) - زنگ سیل مهربانی همکلاسی‌ها در راستای جمع‌آوری کمک‌ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان سمنان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، به صورت نمادین در دبستان مقداد شهرستان سرخه با حضور معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولین نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس استان سمنان نواخته شد

علی اکبر عرب خراسانی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار پانا گفت: پویش دانش‌آموزی کمک به سیل‌زدگان به عنوان نماد همبستگی و همدلی ملی، کمک به همنوعان در شرایط سخت و بروز حوادث غیرمترقبه یک وظیفه شرعی و دینی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی برای دانش‌آموزان، فرهنگ‌سازی در راستای نوع‌ دوستی و کمک‌رسانی به مردم در شرایط سخت است و امیدواریم بتوانیم بخشی از آلام و مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را با کمک‌های خود جبران کنیم تا جایی که تجربه گذشته نشان داده که مردم استان سمنان، به خصوص دانش‌آموزان و فرهنگیان در سیل امسال گرگان هم اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سمنان افزود: هم‌اکنون این کمک‌ها در قالب پویش سیل مهربانی در یک هزار و 1۰۰ مدرسه استان جمع‌آوری و به این مناطق ارسال می‌شود.

عرب خراسانی، با بیان اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند اقلام مورد نیاز مردم در مناطق سیل‌زده را برای ارسال از طریق مدارس جمع‌آوری کنند، افزود: لوازم موردنیاز بهداشتی، نوشت‌افزار، خوراک، پوشاک، پتو و زیرانداز از جمله کمک‌های غیرنقدی به مردم این مناطق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار