رخشانی‌مهر: مسیر انقلاب اسلامی ایران تا رسیدن به قله سرآمدی در دنیا تداوم دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن تبریک چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، پیامی برای گرامیداشت این افتخار ملی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: مسیر انقلاب اسلامی ایران تا رسیدن به قله سرآمدی در دنیا تداوم دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی سالگرد بازگشت پربرکت معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) به کشور و فرارسیدن چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و این ایام را برگ زرینی در تاریخ کشور دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

«خداوند را شاکریم که بعد از گذشت روزهای پرفراز و نشیبی که بر ملت غیور میهنمان گذشت، هجمه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و حوادث ناگوار اخیر که کام مردم و مسئولان با هر تفکر و جناحی سیاسی را تلخ کرده است، بار دیگر شاهد گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ کشورمان هستیم.

افتخار می‌کنیم به همبستگی و همدلی نسلی که غیرتمندانه و با تحمل مصائب بسیار شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را در مقام عمل به جهانیان نشان دادند و حالا نوبت نسل حاضر است که با امید به آینده و به تاسی از آموزه‌های قرآن و اسلام مسیر صواب را شناخته و در جهت آن گام بردارد.

حالا که در گام دوم انقلاب اسلامی قدم گذاشته‌ایم برماست که با درس گرفتن از حوادث گذشته و تاریخ پرفراز و نشیب میهن راهی قله‌های عزت، موفقیت و سعادتمندی شویم؛ همان اهدافی که مدت‌هاست برای آن کوشیدیم و گاه دشمنان مانع از تحقق این مهم شدند اما فرزندان وطن ثابت قدم ایستادگی کردند و این مسیر تا طلوع فجر ولایت منجی (عج) تداوم دارد.

در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران، مهم‌ترین رویداد ملی کشورمان را جشن می‌داریم و یاد تمام آنهایی که با هر تفکر و گرایش جناحی برای سرآمدی جمهوری اسلامی ایران و خاک وطن جنگیدند تا ایرانی آباد بسازند، گرامی می‌داریم.

سازمان نوسازی مدارس کشور هم ضمن گرامیداشت سالگرد این رویداد ملی افتخار آمیز، بنا بر مسئولیت محول شده به این مجموعه لازم می‌داند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیتی هرچه بیشتر برای اعتلا و ارتقای تعلیم و تربیت فرزندان وطن تلاش کند تا مفاهیمی چون عدالت را برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم در عرصه آموزش جامه عمل بپوشاند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار