همسان‌سازی لباس مدارس منطقه12

تهران (پانا) - علی خلیلی مسئول سازمان دانش آموزی منطقه 12، در اجرای طرح همسان‌سازی لباس مدارس گفت: نباید سلیقه‌ های شخصی در خصوص لباس مدارس در نظر گرفته شود.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همسان‌سازی لباس مدارس  منطقه12

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12 تهران، علی خلیلی مسئول سازمان دانش آموزی منطقه، در جلسه ساماندهی پوشاک مدارس، ضمن تشریح کامل دستورالعمل و شیوه نامه ارسالی، لباس فرم مدارس، انتظارات سازمان از نهادهای ذیربط را عنوان کرد و گفت: در اجرای طرح همسان‌سازی لباس مدارس، نباید سلیقه‌ های شخصی در نظر گرفته شود، بلکه بایستی نسبت به حمایت از تولیدات داخلی اقدام گردد و رفاه حال دانش آموزان و خانواده ها مد نظر قرار داده شود.
خلیلی، در این جلسه با تأکید براینکه تولید کنندگان لباس یکسان مدارس، باید بر کیفیت اهمیت دهند افزود: تولید کنندگان، باید نسبت به ارائه نمونه های تولید شده، باقیمت وکیفیت مناسب، به مدیریت آموزش وپرورش اقدام کنند.
وی ادامه داد: رنگ، طرح و فرم لباس مدارس، از جمله مواردی است، که نیاز به نظر سنجی از کارشناسان و روانشناسان دارد و می بایست متناسب با سن و جنسیت دانش آموزان، به درستی انتخاب شود.
گفتنی است، در این جلسه بخشنامه و دستورالعمل اجرایی پوشاک مدارس به طور کامل تشریح شد، سپس اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود کیفیت پوشاک مدارس با قیمت مناسب، حساب واریز هزینه پوشاک، تقسیم بندی مدارس و تولیدی ها و نحوه نظارت بر اجرای تولید لباس فرم مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار