کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا منطقه 12

تهران (پانا) - کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا، با حضور محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه12، عبدی نماینده سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، به میزبانی دبیرستان شاهد ارشاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا منطقه 12

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12تهران، کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا ، با حضور محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی، عبدی، نماینده سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به میزبانی دبیرستان شاهد ارشاد، برگزار شد.

عبدی، دراین جلسه ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: کالاهای سلامت محور فرآورده هایی هستند که با سلامت مردم سرو کار دارند و شامل انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، خوراکی، آشامیدنی، دارو، مکمل و فرآورده های طبیعی و تجهیزات و ملزومات پزشکی می باشند. در حال حاضر برخی از اقلام موجود در بازار، تولید داخلی است که فرآورده های تولید داخل، باید دارای آرم سازمان غذا ودارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت باشند.وی در ادامه جلسه، در خصوص طریقه تعیین و اطمینان از اصالت کالا و تقلبی نبودن آن از راه های ارسال، یو آی دی به سامانه پیامکی و اسکن بارکد از طریق نرم افزار(تی تی ای سی) آموزش لازم را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار