استاندار کرمانشاه خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی چهارمین پتروشیمی کرمانشاه در دهه فجر

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه در مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن با اشاره به با سرمایه گذاری 7 هزار میلیاردی دولت در پتروشیمی اسلام آباد غرب گفت: بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز و استان کرمانشاه قطب پتروشیمی کشور خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی چهارمین پتروشیمی کرمانشاه در دهه فجر

امروز شنبه 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت سالروز ورود با برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی در حسنیه شهدا واقع در مزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

هوشنگ بازوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به لزوم معرفی دستاوردهای خدمتگزاران نظام در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم و معرفی خدمات انجام شده است و این مهم باید به شیوه ای مناسب به نسل آینده نیز منتقل شود.

این مقام مسؤول کرمانشاه را قطب پتروشیمی کشور دانست و اظهار داشت: دولت در شرایط تحریم حاضر شده که هفت هزار میلیارد تومان برای ساخت پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب سرمایه گذاری کند و این سرمایه گذاری نشان از اراده دولت برای کاهش نرخ بیکاری در استانی مانند کرمانشاه است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در ایام دهه فجر امسال یک هزار و 167 پروژه با اعتباری بالغ بر ده هزار میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که سبب قرارگرفتن استان در مسیر تعالی و پیشرفت و ایجاد هفت هزار و ۴۴۶ نفر شغل خواهد شد.

وی افزود: از شهریور ماه امسال نیز تا ابتدای بهمن ماه، ۸۲۱ مورد سرمایه گذاری در استان به ثبت رسیده و این مهم در کنار همراهی سیستم بانکی برای ایجاد رونق تولید با پرداخت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از جمله دستاوردهای ارزشمند سال جاری است.

بازوند تاکید کرد: تجربه ۲ سال اخیر نشان داد با برنامه ریزی مناسب و تلاش و همدلی می توان بر مشکلات غلبه کرد و زمینه بهبود وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری در استان را فراهم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط بیشتر مسوولین و مردم از حضور گسترده مدیران در مساجد و اماکن عمومی جهت بیان دستاوردهای انقلاب به مردم خبر داد و گفت: در این راستا با اهتمام جدی و همراهی و همدلی در رفع مشکلات مردم گام برخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار