استاندار خوزستان عنوان کرد:

اندیشه انقلاب اسلامی زمینه ساز استقلال طلبی و مبارزه با استکبار در جهان شده است

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: آزادی خواهان جهان با الهام از اندیشه های والای انقلاب اسلامی قدم در راه مبارزه با استکبار جهانی گذاشته اند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اندیشه انقلاب اسلامی زمینه ساز استقلال طلبی و مبارزه با استکبار در جهان شده است

غلامرضا شریعتی صبح امروز در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد رضوان ناحیه ۱ اهواز بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) آغاز کننده اندیشه اس انقلابی و حرکتی جهادی در جهان بود که امروز رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده همان راه در کشور هستند به گونه ای که امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

او با بیان اینکه در این ۴۱ سال شاهد پیشرفت های قابل ملاحظه ای در همه حوزه ها دست یافتیم، خاطرنشان کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه تاکنون دستاوردهای شگرفی در حوزه های علمی، فناوری و دیگر شاخه های پژوهشی دست یافتیم که این امر نیز به برکت خون مبارک شهدا حاصل شده است.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به رمز پیروی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، توضیح داد: مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی آیات الهی قرآن کریم و وعده پروردگار در قرآن است که در نهایت ظالمان توسط قدرت الهی نابود خواهند شد. بر همین اساس و منطق نیز کارگزاران انقلاب اسلامی با تدبیر در میدان بحث و مذاکره و با شجاعت و ایستادگی در میدان مبارزه در حال تلاش برای سرافرازی جمهوری اسلامی هستند.

شریعتی در عین حال با اظهار اینکه اندیشه انقلاب اسلامی نقش مهمی در مبارزه طلبی مردمان جهان با استکبار جهانی ایفا کرده است؛ خاطرنشان کرد: تلاش امام خمینی (ره) در راستای ترویج فقه سیاسی و شیعه علوی و همچنین ایجاد یک جریان اندیشه محور در حوزه مقاومت بهترین راهبرد انقلاب اسلامی برای کمک به آزادی خوان جهان است.

او در پایان یادآور شد: پیروزی، رفاه و آسایش مردم برای جمهوری اسلامی در اولویت قرار دارد‌. امیداوریم دانش آموزان عزیز با تاسی به راه ظفرمند شهدا بتوانند اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بیش از پیش ترویج و گسترش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار