مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:

دانش آموزان امـروز ثمره انقلاب اسلامی هستند

اهواز (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دانش آموزان امروز محصول و ثمره این انقلاب هستند و باید با تاسی به اندیشه های دینی، پیروی از نصایح اولیا و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای دست یابی به حیات طیبه تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان امـروز ثمره انقلاب اسلامی هستند

کورش مودت صبح امروز در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد رضوان ناحیه یک اهواز گفت: زنگ انقلاب در کشور ایران توسط حضرت امام (ره) به صدا درآمد که این امر زمینه ساز یک حرکت جدید و متعالی در سرزمین ما شد.

او افزود: این انقلاب حاصل تلاش سالیان متمادی آزادی خواهان، روحانیون و اندیشمندان است و خون های زیادی برای به ثمر نشستن این انقلاب داده شده است.

مودت بیان کرد: یکی از عوامل اساسی پیروزی انقلاب تغییر نگرشی بود که در حوزه های علمیه به وجود آمد و اندیشه اصول گرایی جایگزین اندیشه اخباری گری شد و پس از آن شاهد بودیم که دانشمندان، علما، مجتهدان و روحانیون تراز اولی در دنیا با این تفکر مطرح شدند.

او با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک مجتهد و شخصیت تراز اول علمی در جهان مطرح است، گفت: اندیشه ای که در حوزه های علمیه ایجاد شد سبب به وجود آمدن یک حرکت و تحول جدید شد و حضرت امام (ره) به عنوان فرزند این نگرش، با تاسی از این اندیشه ها در عرصه سیاسی حضور پیدا کردند، یک تحول اساسی در کشور به وجود آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین یادآور شد: امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی علمی دانشمندان در عرصه های نانو، پزشکی و صنایع صلح آمیز هسته ای هستیم. در حال حاضر جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور با جایگاهی بسیار مهم در خاورمیانه و دنیا مطرح است و نقش بسیار مهمی در معادلات جهانی دارد.

او گفت: امیدواریم دانش آموزان عزیز که محصول و ثمره این انقلاب هستند با تاسی به اندیشه های دینی، پیروی از نصایح اولیا و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای دست یابی به حیات طیبه و قرب الهی از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

مودت با اظهار اینکه ایام الله دهه فجر با چهلمین روز از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مردم ایران، خاورمیانه و بخشی از جهان واکنش بسیار سترگی نسبت به شهادت سردار رشید اسلامی از خود نشان دادند و باید دانش آموزان ما نیز از این رشادت های این سردار رشید که جهان را تحت تاثیر قرار داد، درس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار