استاندار فارس: حضور مردم در انتخابات، نشان‌دهنده اراده ملت بر مسیر قانون‌گذاری و سرنوشت کشور است

شیراز (پانا) – امروز همزمان با سراسر کشور زنگ ملی انقلاب در مدارس فارس نواخته شد و در این مراسم استاندار فارس گفت: امید داریم که بتوانیم اهداف بلند انقلاب اسلامی را توسط شما نوجوانان و جوانانی که امروز دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم و آینده سازان این کشور و نظام هستید محقق کنیم و بتوانیم گام های بلندتری را برداریم .

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: حضور مردم در انتخابات، نشان‌دهنده اراده ملت بر مسیر قانون‌گذاری و سرنوشت کشور است

عنایت اله رحیمی در آیین نواختن زنگ چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه الزهراء آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، گفت: امروز یادآور خاطرات شیرین گذشته است که با دلاورمردی‌های مردمی انقلابی به اینجا رسیده است.

استاندار فارس شعار انقلابی " استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی " را محور سخنان خود قرار داد و گفت : این یک شعار عمیق و یک هدف‌گذاری درست و اساسی و برخاسته از آرمان‌های انقلاب بود و اینکه امروز تا چه اندازه در تحقق این شعار موفق بوده‌ایم بستگی به مردم دارد ولی آنچه مسلم است در این مسیر تلاش بسیاری شده است و گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی افزود: در این مسیر تا کنون گام های بلندی برداشته ایم و فراز و نشیب های زیادی را طی کرده‌ایم و امید داریم که بتوانیم این اهداف بلند را توسط شما نوجوانان و جوانانی که امروز دانش‌آموزان و دانشجویان این مرز و بوم و آینده‌سازان این کشور و نظام هستید، محقق کنید و بتوانید گام های بلندتری را بردارید.

او ادامه داد: برای دستیابی به این شعار هزینه‌های گرانقدری این ملت داده اند و امیدواریم که شما هم بتوانید در مسیر اعتلای کشور و نظام موفق باشید.

رحیمی اظهار امیدواری کرد : ان شاءاله روزی برسد که استقلال واقعی ، آزادی همه جانبه ، جمهوری کامل و توجه به مبادی و شرع مقدس اسلام را به نحو اکمل در سرزمین پرافتخار اسلامیمان داشته باشیم.

او یکی از پایه های این شعار را جمهوریت و جمهوری اسلامی دانست و گفت : این بدان معناست که مردم در این نظام در غالب این که بتوانند مسئولینشان را خود انتخاب کنند بتوانند بر سرنوشتشان حاکم باشند.

رحیمی با اشاره به انتخابات چند روز آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت : این انتخابات برای این است که مردم بتوانند اراده خود را بر قوه قانون گذاری به منصه ظهور بگذارند و بتوانند کسانی را انتخاب کنند که از جانب آنها برای اداره مملکت قانون گذاری کند .

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای گفت: امیدواریم که بتوانیم نمایندگان شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را در نهاد قانون گذاری داشته باشیم وتوفیق داشته باشیم پرچم این نظام را به دست صاحب اصلی آن ، آقا امام زمان (عج) برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار