برگزاری جلسه توجیهی طرح نماددر آموزش و پرورش ناحیه دو ری

شهر ری(پانا) - جلسه توجیهی طرح نماد با حضور مدیران و دست اندرکاران طرح نماد در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی طرح نماددر آموزش و پرورش ناحیه دو ری

علی‌یزدان‌پناه‌مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری درکارگاه توجیهی‌آموزشی طرح« نماد» ، بیان کرد:در باب آسیب های اجتماعی و ورود به بحث آن مقدمه ای نیاز بحث است که در اکثر موارد زمان برای آن دست نمی دهد.

او اظهارکرد:آسیب های اجتماعی امری عجیب و غیر قابل پیش بینی نبوده و نیست ؛ غیر از بحث محتوا و ماهیت نسبتا آزارنده ای که آسیب ها برای ما به عنوان پدر، مادر، معلم، مسئول اداره پیش می آورد، از جهت دیگر آسیب های اجتماعی خودش نشانه یک پوست اندازی اجتماعی است.

یزدان‌پناه در ادامه افزود:آسیب های اجتماعی ریشه اش بر هم خوردن توازن انتظارات از امکانات و منابع است، افراد انتظاراتشان از خودشان و جامعه خیلی بالاست اما امکانات و روش های شدن آن، چنان که انتظارات اوست همپای او نیست؛نتیجه این که برخی افراد برای جبران این ناکافی به سمت و سویی می روند که جامعه به آن سمت و سو عنوان آسیب اجتماعی می دهد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ادامه داد: شخص درگیر آسیب معمولا به لحاظ هوشی، خانوادگی، اقتصادی انسان متوسط به بالایی است و احتمالا سرخورده فرآیند های اجتماعی سرکوب کننده و این مطلب از جهتی مثبت است و آن این که گام اول برای توسعه هر کشور مطالبه گر بودن مردم به ویژه جوانان آن کشور است.

یزدان پناه اذعان کرد:زمانی که انتظار از خود بالا باشد، فرد در پی تعدیل خود در عالم واقع است، و این انتظار از خود بالا ،به تعبیر دانشمندان یکی از مؤلفه های نیاز به موفقیت است و نیاز به موفقیت خودش یکی از اصلی ترین عوامل توسعه در یک جامعه است.

خبرنگار:حنانه عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار