رونمایی از بیش از ۵۱۰۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی تولید داخل

تهران (پانا) - همزمان با اولین روز از دهه فجر و با حضور وزیر کشور از واگذاری بیش از 5100 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت داخل به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از بیش از ۵۱۰۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی تولید داخل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مراسم رونمایی از 5178 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی طرف قرارداد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها واگذار می‌شود، 12 بهمن ماه و در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال 98 با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در وزارت کشور انجام شد.

این خودروها و تجهیزات شامل خودروی آتش‌نشانی نیمه سنگین، لباس عملیاتی آتش نشانی، تجهیزات حفاظت فردی آتش نشان، دستگاه تنفسی ویژه آتش نشانی، مینی بوس، کمپرسی سبک، کمپرسی سنگین و بکهولودر است.

شایان ذکر است؛ از سال 1393 تاکنون در مجموع بیش از 14 هزار دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و عمرانی و تجهیزات موردنیاز مدیریت شهری و روستایی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تامین و به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار