رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

نشست اعضاء تسهیل سفر سال 99 برگزار شد

آب پخش (پانا)- اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در نظر دارد برای اسکان مسافرین عید 99 پنج مدرسه را آماده و همچنین برای مواقع اضطراری نیز از فضاهای سالن ورزشی مدارس خود نیز استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضاء تسهیل سفر سال 99 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، نشست تسهیل سفر سال 99 با حضور اعضاء ستاد اسکان در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرروش منطقه آب پخش بیان کرد: هرسال اداره آموزش و پرورش حجم بالایی از اسکان فرهنگیان و مسافران را در خود جای می دهد و امسال نیز اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برای مسافران نوروزی سال 1399 امکانات رفاهی متنوعی را در نظر گرفته است.

اکرم پاپری عنوان نمود: اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در نظر دارد برای اسکان مسافران عید 99 پنج مدرسه را آماده و همچنین برای مواقع اضطراری نیز از فضاهای سالن ورزشی مدارس خود نیز استفاده نمایند.

پاپری اظهار کرد: برای عید سال آیند پنج مدرسه در نظر گرفته شده است که هر کدام از این مدارس بسته به امکانات رفاهی به دو دسته الف و ب تقسیم خواهند شد که یکی الف و چهار عدد ب است و مجهزترین آنها مدارس الف خواهد بود.

او تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان منطقه آب پخش طبق هر سال آمادگی خود را به صورت شبانه روزی جهت میزبانی از مسافرین محترم اعلام می دارد و فرهنگیان و مردم می توانند از خدمات و امکانت رفاهی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش استفاده نماییند.

در ادامه هرکدام از اعضاء به بیان و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار