پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر؛

فرهنگیان و دانش‌آموزان همچنان با همبستگی و اتحاد در مسیر توسعه کشور قدم برمی‌‎دارند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به‌مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش‌آموزان همچنان با همبستگی و اتحاد در مسیر توسعه کشور قدم برمی‌‎دارند

متن پیام علی‌رضا سعدی‌پور چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالفَجرِ وَ لَیالٍ عَشرٍ وَالشَّفعِ وَ الوَترِ .

خداوند متعال را سپاس که چراغ درخشان انقلاب اسلامی را به مدد نفس قدسی حضرت امام راحل(ره) ایثار و جان فشانی مردان و زنان انقلابی و به برکت خون شهدای گرانقدر بر صحیفه سرخ بهمن نقش بسته و پرفروغ کرده است.

دهه فجر، طلوع آفتاب اسلام ناب محمدی و تجلی شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر آموزه های نبوی است که امروز پس از چهار دهه، اعتبار و جلوه ای ماندگار یافته است.

ملت بزرگ ایران در چله دوم انقلاب نیز مانند گذشته، ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب (مدّ ظلّه العالی) «دهه فجر» را که یادآور روزهای خون و حماسه است، گرامی می‌دارد و نام و یاد همه شهیدان و همه پرچمداران جهاد علیه طاغوت را زنده نگه می‌دارد.

فرهنگیان و دانش‌آموزان مازندران، دیار علویان نیز به همراه مردم ولایتمدار این استان با حضور هوشیارانه و مستمر خود نشان دادند برای ایستادگی در برابر فشار دشمنان، هماره آماده‌اند، هیچ گاه در مقابل آنان سر فرو نخواهند آورد و با تاکید بر همبستگی و اتحاد، مسیر خود را برای توسعه و پیشرفت کشور و اعتلای پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهند داد.

این جانب فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منّان مسالت دارم تا چون همیشه پاسدار حقیقی فجر، روشنایی و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان بمانیم و در رکاب رهبر فرزانه انقلاب، شاهد سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

علیرضا سعدی پور

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار