برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ،ترجمه و مفاهیم قرآن کریم دردارالقرآن شهرداری اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - همزمان با سراسر کشور هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ،ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با حضور امام جمعه و مسئولین منطقه در دارالقرآن شهرداری اسلامشهربرگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ،ترجمه و مفاهیم قرآن کریم دردارالقرآن شهرداری اسلامشهر

مهدی کرمی مدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد:در این آزمون کتبی که با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد،چهارصد و هفتادنفر شرکت کردندکه در میان آنها کودک یازده ساله تا بانوی شصت ساله حضور داشتند،وادامه داد،حضور بانوان در این دوره از مسابقات بسیار عالی بود.

او در ادامه افزود:آزمون اولیه این دوره از مسابقات به صورت مجازی با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری شد و این مسابقات به نوعی المپیاد قرآنی نیز محسوب میشود.

کرمی بیان کرد: آغاز مسابقات با سخنرانی حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و قرائت سوره کوثر توسط ایشان همراه بود.

مدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهراذعان کرد: با توجه به اینکه شهرستان قرآن به عنوان حافظان قرآن شناخته می شود،میزان ثبت نام و حضور قاریان و حافظان شهرستان اسلامشهر با رشد شصت و چهار درصدی بهمراه بود.

هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ،ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با نظارت و تلاشهای مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر و هماهنگی دارالقرآن شهرداری شهرستان برگزار شد.

خبرنگار: فاطمه قدم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار