اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر درپردیس سینمایی فجر اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - نشست خبری اعضاءستاد برگزاری سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر درپردیس سینمایی فجر اسلامشهر

در این جلسه سلمان فرج اللهی مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره در سخنانی اظهار کرد:سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر برای دومین سال متوالی و با مشخص شدن اعضای کمیته ها و همزمان با شهر تهران در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار خواهدشد.

سپس میثم مراذی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد:سینما فجر اسلامشهر با قدمت بیست ساله با نظارت مسئولین شهرستان مرمت و بازسازی شدوبه پردیس سینمایی فجر تغییر یافت و اکنون با اکران فیلمهای جشنواره ملی فیلم فجر میزبان هنرمندان تهران و شهرستانهای اطراف اسلامشهر هم هستیم.

او در ادامه با ارائه آماری اذعان کرد:در سال نود وهفت 20 فیلم سینمایی در سینما فجر اسلامشهر اکران شد و افزود،در سال 94 سیزده هزار نفر از فیلمهای پردیس فجردیدن کردند که این رقم در سال 97 به یکصد و چهل هزار نفر رسید ودررده بندی سینمایی کشور هم از رتبه 45برخوردار هستیم.

مرادی خاطر نشان کرد:نگاه به اتفاقات فرهنگی در شهرستان اسلامشهر می بایست آئینه وار و صادقانه باشد و در این راستااز نقش خوب اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نیز در انتقال فعالیتهای فرهنگی به مخاطبین سخن گفت.

در بخش دیگری از این نشست ،علی صیدی دبیر برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر،نیز در سخنانی بیان کرد: با توجه به تجربه موفق سال گذشته و استقبال پرشور مردم فرهنگی و هنردوست اسلامشهر از اکران فیلم‌های جشنواره فجر، امسال هم با تصمیم ستاد مرکزی برگزاری جشنواره، شهرستان اسلامشهر در سطح استان تهران، پردیس فجر اسلامشهربه‌عنوان میزبان این رویداد مهم فرهنگی کشور خواهدبود.

او در ادامه با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر از دوازدهم تا بیت و یکم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی فجر شهرداری اسلامشهر اکران می‌شود، تأکید کرد: پیش‌فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای علاقه‌مندان و مخاطبان مردمی از روز سی دی‌ماه از طریق سایت فجر تیکت انجام شد.

دبیر برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر، افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر در یک شهرستانی مانند اسلامشهر، یک رویداد مهم و دارای ارزش و جایگاه بالایی است، که بعد از شهر تهران، تنها در مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می‌شود.

صیدی گفت: با هماهنگی ستاد مرکزی جشنواره فیلم فجر، مجوز اکران سی فیلم در طی ده روز در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر، صادر و همزمان با سراسر کشور در سه سانس این فیلم‌ها اکران و به نمایش درخواهد آمد.

او از اکران فیلم‌های جشنواره فجر،با عناوین خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی ،شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا،عامه‌پسند به کارگردانی سهیل بیرقی، من‌میترسم به کارگردانی بهنام بهزادی و قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی ها خبر داد.

دبیر برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر افزود: فیلم‌های بی‌صدا حلزون بهرنگ دزفولی زاده، سه کام حبس اثر سامان سالور و پدران سالم صلواتی ،روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی و لباس شخصی اثر امیرعباس ربیعی ،دوزیست برزو نیک نژاد.آبادان یازده شصت به کارگردانی مهرداد خوشبخت ،آن شب‌کورش آهاری، پوست اثر مشترک بهمن و بهرام ارک ،دشمنان علی درخشنده و کشتارگاه عباس امینی و درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان ،پروژه ازدواج وسوربز، مردن در آب مطهر، عالی‌جناب و عزیز ،نیز اکران خواهندشد.

او تصریح کرد: خوب بد جلف (دو)، سینما شهر قصه کیوان علی محمدی وتومان مرتضی فرشباف ،روز صفر اثر سعید ملکان، مغز استخوان حمیدرضا قربانی و تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی،ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر، خورشید اثر مجید مجیدی و فیلم آتابای با کارگردانی نیکی کریمی، آخرین روز جشنواره فیلم در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر ابه نمایش در خواهندآمد.

پردیس سینمایی فجر اسلامشهرتجربه موفق برگزاری جشنواره‌های فیلم مردمی عمار و وجشنواره فیلم کودک و نوجوان را در کارنامه فرهنگی خود ثبت کرده است.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار