زنان چینی مشکوک به کرونا در قرنطینه ی بیمارستان سینا تبریز

تبریز(پانا) - شنیده ها حاکی از این است که 2 تبعه چینی مشکوک به کرونا در اورژانس بیمارستان امام رضا تحت نظر بوده اند و جهت انجام آزمایش های تکمیلی و مراقبت های ویژه به بیمارستان سینا تبریز منتقل شده اند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زنان چینی مشکوک به کرونا در قرنطینه ی بیمارستان سینا تبریز

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز میرساند امروز قبل از ظهر دونفر از افراد تبعه چین که چند روز قبل از کشور چین به کشور اذربایجان سفر کرده و دیروز وارد کشور ما شده بودند؛ با علایم تب و شبه انفلوانزایی به یکی از بیمارستانهای تبریز مراجعه وپس از معاینه ونمونه برداری، طبق پروتکل کشوری در مکانی که برای ارایه خدمت به بیماران مشکوک به بیماریهای حاد ویروسی در نظر گرفته شده بود، منتقل و بستری شدند و الان با وضع پایدار تحت مراقبت پزشکی قرار دارند. همشهریان عزیز بدون نگرانی صرفاً به توصیه های عمومى جلوگیری از انتشار عفونت ویروسی عمل نمایند.

صادق احمدی، فرماندار شهرستان جلفا گفت: درپی هشدار نسبت به شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروهای شبکه بهداشت این شهرستان با تجهیزات لازم از دیروز در ورودی مرزهای زمینی مستقر شده‌اند.

نکته: پیشنهاد می شود شهروندان عزیز تا رسیدن اخبار دقیق، شایعات را باور نکرده و منتظر تایید خبر از منابع رسمی و آگاه باشند.

ضمنا تمامی نکات بهداشتی را رعایت نموده و مصرف مایعات را در اولویت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار