برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در شهر قدس

شهر قدس (پانا) -برنامه های سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی واحد فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهر‌قدس اعلام شد .

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در شهر قدس

سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری که به نام فردا نام گذاری شده در سالن شهید دهنو شهر قدس شروع به کار کرد واین مسابقات از ابتدای سال تحصیلی با شناسایی دانش آموزان داوطلب و توانمند و ثبت نام آنها در سامانه همگام فعالیت خود را آغاز کرد .

در سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری ۱۵ هزار دانش آموز در رشته های گروهی و انفرادی و ۹۰ هزار دانش‌آموز در رشته های همگانی ثبت‌نام شد .

شیوه‌ برگزاری این سری مسابقات نیز همانند دوره های قبل به صورت فرآیندی است و دانش‌آموزان در چهار مرحله مدرسه ، منطقه ، استان و مرحله کشوری به رقابت می پردازند و افراد منتخب اعلام می‌شوند .

در این فرآیند ابتدا دانش‌آموزان در مسابقات هنر های آوایی و نمایشی به صورت گروهی و انفرادی به رقابت پرداختند و نفرات برتر جهت شرکت در مرحله منطقه در روزهای تعیین شده از ششم بهمن تا ۱۵ اسفند در رشته های سرود ، نمایش ، تکنوازی ، همنوازی ، آواز و مجری‌گری به رقابت می‌پردازند .

پس ازداوری بخش منطقه نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات مرحله استانی این جشنواره معرفی می‌گردند .

دانش آموزان مقطع ابتدایی تا مرحله منطقه ، دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول تا مرحله منطقه ، دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم تا مرحله استانی و دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم تا مرحله کشوری در سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری شرکت خواهند داشت و به رقابت خواهند پرداخت .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار