رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت :پویش خودجوش سیل مهربانی مردم پاکدشت ادامه دارد

پاکدشت ( پانا )- کمک های مردمی مدارس، موسسه ها و مراکز غیردولتی و هیات امنایی شهرستان پاکدشت به مناطق سیل زده سیستان و بلوجستان در حال ارسال است.

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت :پویش خودجوش سیل مهربانی مردم پاکدشت ادامه دارد

محمد سیلسپوررئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه ارسال سری اول محموله کمک های مردمی به هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان از همت دانش آموزان مدارس دولتی و آموزشگا های غیر دولتی و اولیا آنان تشکر کرد و افزود: یکی از وظایف دینی هر مسلمانی در شرایط بروز بلایای طبیعی کمک به درماندگان و تهیه نیاز‌های اولیه است، در همین راستا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک های مردمی در مدارس دائر می باشد.

او در ادامه افزود:شهروندان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان به مراکز معتبر جمع آوری کمک های مردمی بدهند تا در اختیار هموطنانمان در سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

سیلسپور اظهار کرد: صدو پنجاه و هشت عدد بخاری برقی، سیصد عدد پیک نیک، پانصد باکس آب معدنی، یازده تخته پتو و مقداری لباس گرم زمستانه به ارزش ششصد میلیون ریال ارسال شد که مواد خوراکی، غذای بسته بندی شده بتا تاریخ مصرف مدت دار، انواع لوازم بهداشتی و نوشت افزار نیز به مناطق سیل زده در قالب دو دستگاه کامیون ارسال شد.

اوبیان کرد: سپاه شهرستان پاکدشت نیز همچنان آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی است و کسانی که قصد کمک دارند می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج یا سپاه شهرستان تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار