41برنامه متنوع توسط آموزش و پرورش مراغه در دهه فجر امسال برگزار می شود

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،41برنامه شاخص و متنوع توسط این مجموعه دردهه فجر امسال اجرایی می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
41برنامه متنوع توسط آموزش و پرورش مراغه در دهه فجر امسال برگزار می شود

رضا آسیابی صبح پنجشنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مراغه گفت: در برنامه های دهه فجر امسال ،دستاورد های 41سالگی انقلاب اسلامی در مدارس نمود پیدا خواهند کرد.

وی افزود : نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی و گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در روز 12بهمن ماه در تمامی مدارس و به صورت نمادین در دبیرستان پویندگان برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر ،برگزاری جلسات گفتمان های دینی و بصیرتی در مدارس ،برگزاری مسابقات قرآن ،برگزاری مسابقات ورزشی در بین فرهنگیان و دانش آموزان و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های این دهه خواهد بود .

آسیابی اضافه کرد : برگزاری جنگ های شادی ،مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی و حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن از دیگر برنامه های مدیریت آموزش و پرورش مراغه در دهه مبارک فجر می باشد.

وی با اشاره به اینکه 4پروژه عمرانی در این دهه در این مجموعه مورد کلنگ زنی و بهره برداری خواهد گرفت ،گفت: افتتاح مدرسه خیر ساز در روستای سعید آباد ،افتتاح ساختمان جدید هنرستان کشاورزی شهیدان کرمی و افتتاح مدرسه نیکان کاوه سودا از جمله برنامه های عمرانی این مجموعه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار