به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛

اجرای طرح «فجرانه پیک امید» در مناطق عشایری و روستایی استان خوزستان

اهواز(پانا)- طرح «فجرانه پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار استان خوزستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «فجرانه پیک امید» در مناطق عشایری و روستایی استان خوزستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش عشایر خوزستان، طرح «فجرانه پیک امید» را به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی در مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار استان خوزستان اجرا می‌کنند.

در این طرح مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان از 12 تا 21 بهمن‌ماه با سفر به مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهند کرد.

مربیان کانون در این طرح با اجرای برنامه‌های معرفی و اهدا کتاب، قصه‌گویی، نمایش فیلم، نمایش عروسکی، روخوانی کتاب، سرودخوانی، نمایش خلاق و برگزاری کارگاه‌های کاغذ و تا، نقاشی و بازی و سرگرمی شادی جشن‌های انقلاب را به کودکان و نوجوانان این مناطق هدیه می‌دهند.

گفتنی است: اولین سفر مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در قالب طرح «فجرانه پیک امید» به مناطق عشایری دهدز انجام خواهد شد و در ادامه در مناطق عشایری و روستایی شهرستان‌های هویزه، مسجدسلیمان، رامهرمز، اندیمشک، بهبهان، دزفول، لالی، باغملک و ... حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار