همایش بصیرتی کاروان راویان انقلاب در نیشابور برگزار شد

نیشابور(پانا)- همایش بصیرتی کاروان راویان انقلاب با حضور روحانیون و فرهنگیان هادیان سیاسی نیشابور در محل تکیه ابوالفضلی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش بصیرتی کاروان راویان انقلاب در نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سرداربزرگ، شهید سلیمانی، گفت: در گام دوم انقلاب باید امید آفرینی و انگیزه بخشی را بیش از پیش در بین مردم و به طور خاص در قشر جوان ترویج دهیم.

حسین مهرابادی افزود: تلاش ما در حوزه آموزش و پرورش بر تربیت و فعال سازی دانش آموزان خلاق، مشارکت جو و مسئولیت پذیر است و در این راستا با عنایت پروردگار، در دهه مبارک فجر، بزرگترین دارالقران کشور با مساحت چهار هزار و 800 متر مربع افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش های پایه شهروندی و تمرین مشارکت جمعی خاطر نشان کرد: ما برای ترویج شریعت، قران و گفتمان سازی انقلاب اسلامی و همچنین تربیت شهروندانی مشارکت جو، برنامه های متنوعی پیش بینی کرده ایم و در روز 22 بهمن همه با هم یکصدا و یکپارچه باری دیگر عهد و پیمانی دوباره با ولایت را به اثبات خواهیم رساند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این دوره با همکاری آموزش و پرورش، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در 300 کلاس با 10 هزار نفر با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در دوره های مختلف، تاکید بر اشتراکات و رسیدن به فرمایش سردار شهید سلیمانی یعنی تشکیل یک خانواده در مرزهای مشترک تشکیل شده است.

در واقع این کلاس ها باید باعث وحدت، همدلی و دوری از تضعیف مجموعه ها و نهادهای مختلف شهرستان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار