دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی زنجان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند

زنجان (پانا) - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر برخورد با تریلر کشنده در مسیر ارتباطی زنجان جان باخت.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی زنجان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز پنجشنبه گفت: این حادثه رانندگی صبح روز گذشته در سه راهی سلطانیه (جاده ترانزیت زنجان - خرمدره) اتفاق افتاد.

او علت وقوع این حادثه رانندگی را سبقت غیرمجاز از جانب راننده خودروی سواری پراید ذکر کرده و ادامه داد: به خودروی پراید در این حادثه بیش از ۸۰ درصد خسارت وارد شد و راننده نیز به علت شدت آسیب و صدمات وارده در دم جان سپرد.

دی ماه امسال ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر از کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار