برگزاری جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش‌ و پرورش بهارستان

بهارستان (پانا) - جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سالن سجادیه منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش‌ و پرورش بهارستان

جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان ، با حضور لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، اعضای شورای معاونین و کارشناسان مقاطع و مدیران مدارس منطقه برگزار شد.

در این جلسه نماینده مدیران مقاطع، معاون پشتیبانی، کارشناس ارزیابی عملکرد و مدیر آموزش و پرورش از جمله سخنرانان بودند که هر یک به مجزا مباحث مربوط به حوزه فعالیت خود را ارائه نمودند.

ساماندهی و قانون‌گرایی در دریافت کمک‌های مردمی و رعایت اصل داوطلبانه بودن، پرهیز از دریافت هرگونه مبالغ اضافی با عناوین مختلف ، رعایت اصل 101 آیین‌نامه اجرایی مدارس در خصوص حضور افراد، سازمان ها و موسسات صرفا با مجوز اداره، تاکید بر ارزشیابی مستمر کارکنان به صورت ماهانه و در طول سال، ثبت دقیق ساعات ورود و خروج همکاران و عدم واگذاری امور غیر آموزشی و تربیتی به آموزگاران از جمله مباحث مطروحه در جلسه مذکور بود.

در ادامه مراسم ،ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان نیز باتسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سخنانی به مواردی از جمله، لزوم تفویض اختیار به معاونین مدارس و تقویت آنها، پرهیز از هرگونه فعالیت تبلیغاتی کاندیداها و جلوگیری از ورودشان به مدارس و حمایت مدیران از کلاس های پیش دبستانی دایر در مدارس تاکید کرد.

خبرنگار:محمدعلی دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار