«معامله قرن» هرگز تحقّق نخواهد یافت

تهران (پانا) - حساب توییتر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با انتشار بخشی از سخنان رهبر انقلاب درباره مساله فلسطین و معامله قرن نوشت:«معامله قرن» به توفیق الهی هرگز تحقّق نخواهد یافت و ملّت‌های مسلمان نمی‌گذارند این طرح اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
«معامله قرن» هرگز تحقّق نخواهد یافت

حساب توییتری منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظی خامنه‌ای با انتشار بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره «معامله قرن» در تاریخ ۲۵ تیر ۹۷ نوشت: «به کوری چشم دولتمردان آمریکا سیاست شیطانی و خبیث آمریکا در مورد فلسطین با نام «معامله قرن» به توفیق الهی هرگز تحقّق نخواهد یافت. در مورد یهودی شدن بیت المقدس که می‌گویند باید دست یهود باشد، غلط بیخودی می‌کنند. »

همچنین در توییت دیگری این بخش از سخنان رهبر انقلاب بازنشر شده است: قضیّه‌ فلسطین از یادها نخواهد رفت و مسلّماً ملّت فلسطین و همه ملّت‌های مسلمان در مقابل آنان خواهند ایستاد و نمی‌گذارند «معامله قرن» اتفاق بیفتد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی طرح صلح خود موسوم به «معامله قرن» بیان کرد که شهر قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی می‌ماند.

همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی مخالفت صریح خود را با این طرح اعلام کردند. در میان کشورهای عربی نیز عربستان سعودی، امارات، قطر و بحرین که به دنبال عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، از این طرح حمایت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار