سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان نی ریزی به مناطق سیل زده سیستان و‌بلوچستان

نی ریز (پانا) - سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان نی ریزی به مناطق سیل زده سیستان و‌بلوچستان جاری است و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز در گفت‌وگو با پانا گفت: گاهی مصیبتی به عظمت یک زلزله یا سیل رخ می دهد تا قدر انسانیت را بیشتر بدانیم که سهم انسان از کائنات به وسعت قلب مهربانش است.

کد مطلب: ۱۰۰۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان نی ریزی به مناطق سیل زده سیستان و‌بلوچستان

سیل کمک های دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان نی ریز بیش از یکصد میلیون ریال روانه مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شد و از این مبلغ حدود ۶۰میلیون ریال به صورت نقدی و ۵۰ میلیون ریال به صورت غیرنقدی است.
ولی زاده، اقلام ضروری ارسال شده را شامل مواردی نظیر پتو، پوشاک، مواد خوراکی و.....دانست که به زودی در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار می گیرد.
او افزود: در سیل مهربانی دانش آموزان و فرهنگیان نی ریز با هدایای نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تلاش کردند تا اندکی از آلام آنان بکاهند.
او با اشاره به همراهی همیشگی فرهنگیان گفت: بی شک نقش فرهنگیان عزیز در تمام مراحل کمک رسانی گذشته و حال، بسیار موثر بوده است.
او در پایان با قدردانی از کمک های فرهنگیان و دانش آموزان گفت: من از تمامی این عزیزان تشکر میکنم که در سیل مهربانی ها و محبت ها همیشه پیشقدم هستند.

خبرنگار : مژگان اسفندیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار