طاهری: می‌توانستیم به جام جهانی صعود کنیم/ توجیه قابل قبول نیست

لرستان(پانا)- مربی سابق تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف و سرمربی تیم هندبال سپاهان معتقد است که می توانستیم در پیکارهای قهرمانی آسیا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
طاهری: می‌توانستیم به جام جهانی صعود کنیم/ توجیه قابل قبول نیست

محسن طاهری در گفت‌وگو باپانا، درباره نتایج تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: با توجه به تیمی که داشتیم نتایج راضی‌کننده نبود و جامعه هندبال مکدر شد.

وی ادامه داد: برخی ها می‌گویند که اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته‌ایم اما به نظرم این‌ها توجیه بوده و قابل قبول نیست.

طاهری اضافه کرد: کسانی که پذیرفته‌اند در کنار تیم ملی باشند از شرایط خبر داشته و نباید برای صعود نکردن به جام جهانی و نتایج نه‌چندان خوب دنبال توجیه باشیم.

این مربی لرستانی با بیان اینکه هندبالیست‌هایی که در لیگ برتر کشورمان بازی می‌کنند، عملکرد خوبی داشتند، افزود: لژیونرها هم عالی بودند و با توجه به بازیکن‌های خوبی که داشتیم حداقل می‌توانستیم با صعود به نیمه‌نهایی سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: ما هم قبول داریم که بازی تدارکاتی و اردو کم بوده اما چندین لژیونر داشتیم که نمی‌توانستند در اردو و این بازی‌ها شرکت کنند و در مجموع فرصت خوبی برای صعود به جام جهانی را از دست دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار