اجرای برنامه «۱۲ شب، ۱۲ مسجد» در کوهدشت

لرستان (پانا)_امام جمعه کوهدشت با اشاره به برگزاری برنامه «۱۲ شب، ۱۲ مسجد» در طول دهه فجر در کوهدشت، گفت: امسال شاهد برنامه‌های باشکوه‌تری در دهه فجر خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه «۱۲ شب، ۱۲ مسجد» در کوهدشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم طهماسبی در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه فجر با بیان این‌که به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ایران همواره پُر قدرت و زنده است، به دسیسه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود فرافکنی و توطئه دشمنان انقلاب به لطف الهی درخت انقلاب همواره تنومندتر می‌شود و در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به تشییع میلیونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش، افزود: حضور مردم در این مراسم، بیعتی دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و نمایانگر پویایی انقلاب اسلامی ایران بود.

طهماسبی با اشاره به برگزاری برنامه «۱۲ شب، ۱۲ مسجد» برای ارائه خدمات نظام در طول دهه فجر در شهرستان کوهدشت، عنوان کرد: امسال شاهد برنامه‌های باشکوه‌تری در دهه فجر خواهیم بود.

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد تأکید کرد و یادآور شد: مساجد باید فعال باشند و به‌همت هیئت‌امنا در این دهه، فضاسازی مناسب صورت گیرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به این‌که در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم که در این زمینه نیز باید زمینه بصیرت‌بخشی به مردم در انتخاب اصلح فراهم شود، گفت: نظام اسلامی خدمات گسترده‌ای داشته و دشمنان هر روز در فضای مجازی به‌ دروغ پراکنی، توطئه و شایعات می‌پردازند این در حالی‌است که بصیرت و هوشیاری مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار