برگزاری دهمین انتخابات مجلس دانش آموزی و هیئت رئیسه شوراهای دانش آموزی آبادان

آبادان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آبادان از برگزاری همزمان دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و بیست و دومین هیئت رئیسه شوراهای دانش آموزی آبادان در تالار معلم این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین انتخابات مجلس دانش آموزی  و هیئت رئیسه شوراهای دانش آموزی آبادان

حسن کوراوند با اعلام این خبر افزود: دانش آبادان آبادان، نمایندگان خود را برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی و هیئت رئیسه شوراهای دانش آموزی شهرستان انتخاب کردند.

او در ادامه توضیح داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از اسناد بالادستی و سیاست‌هایی که در این سند لحاظ شده تربیت اجتماعی، سیاسی و نقش دانش‌آموز محوری است که می‌توانیم تبلور سیاست دانش‌آموز‌محوری را در مجلس دانش‌آموزی و به طبع آن در شوراهای دانش‌آموزی ببینیم.

کوراوند با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات دانش آموزی گفت:با برنامه ریزی و اقدامات مؤثر انتخابات در شهرستان آبادان برگزاری این انتخابات را همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهرستان برگزار کردیم تا دانش‌آموزان و رای اولی‌ها بتوانند تمرین انتخاباتی داشته باشند و به‌عنوان مشق دموکراسی گام برداشتن در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تمرین کنند.

گفتنی است در این این دوره از انتخابات دانش آموزان با شنیدن بیان برنامه ها و دیدگاه های کاندیدای هر دو انتخابات رای های خود را به درون صندوق های اخذ رای انداختند تا افراد اصلح انتخاب و معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار