رئیس آموزش و پرورش پاکدشت:توسعه نیروی انسانی از اهداف احداث مدارس جدیداست

پاکدشت (پانا)- رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از پیشرفت نود درصدی پروژه آموزشگاه نور قائم مسکن مهر امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پاکدشت:توسعه نیروی انسانی از اهداف احداث مدارس جدیداست

محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این رابطه گفت: افتتاح پروژه آموزشگاه نور قائم با پیشرفت نود درصدی از نوید بخش ترین فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت است که من آن را دستاوردی ماندگار برای جامعه فرهنگیان و خصوصا دانش آموزان می دانم و امیدورام که در سال تحصیلی آتی این پروژه به اتمام برسد و شاهد حضور دانش آموزان در این مدرسه نوساز باشیم و پروژه محله بهاران نیز در حال بتن ریزی است و این ساخت و ساز در محله ادارات به زودی به اتمام می رسد.

او در ادامه با تاکید بر فراهم سازی فرصت‌های مناسب آموزشی و توسعه نیروی انسانی در مدارس اظهار کرد: توجه به ایمنی و تجهیز مدارس در حواشی شهر، روستاهای دورافتاده و کم برخوردار ضروری است تا با نیازسنجی مناسب از این بخش فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش آموزان فراهم می شود.

او بیان کرد: ما در کشور کمتر مدارس ماندگار داریم و به نظر وقت آن رسیده که از لوازم، تجهیزات و اجناس مرغوب در مدارس استفاده کنیم تا ماندگاری آن افزایش یابد چون قرار نیست خیّرین به مدارس قبلی که خود ساخته‌اند بازگردند هرچند برخی هزینه‌های نگهداری را قبول کرده‌‌اند.

سیلسپور اذعان کرد: برای حفظ و ماندگاری طولانی‌مدت مدارس باید توجه بیشتری در نگهداری مدارس داشته و تذکرات لازم را به دانش‌آموزان بدهیم، و مدیران مدارس نیز تعمیرات جزئی را انجام دهند تا نیاز به تعمیرات کلی نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار