نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

وقتی طراح عملیات ترور "شهید قاسم سلیمانی" و "عماد مغنیه" به عذاب الهی گرفتار می شود

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به سرنگونی روز گذشته هوایپمای آمریکایی در افغانستان گفت: یک افسر سازمان سیا با نام مستعار آیت الله مایک که یکی از طراحان عملیات ترور شهید قاسم سلیمانی و عماد مغنیه بود در این جریان کشته شد و خداوند هیچ گاه اجازه نمی دهد تا خون پاک این شهیدان به هدر رود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
وقتی طراح عملیات ترور "شهید قاسم سلیمانی" و "عماد مغنیه" به عذاب الهی گرفتار می شود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای منصوب به مدارس شاهد در دبیرستان شاهد نور الزهرا (س) ناحیه 3 تبریز با بیان این که آنچه شهید سلیمانی و دیگر شهدای مدافعین حرم را این گونه برجسته کرد، اخلاصشان بود، گفت: در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش شاهد حضور 25 میلیون نفر از مردم عراق و ایران در شهرهای مختلفی چون کربلا، نجف، کاظمین، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان بودیم که در مراسم تشییع هیچ یک از مسئولین کل و جزء این تعداد جمعیت حضور نداشتند که در نتیجه اخلاص این بزرگواران بود.

وی با بیان این که آن چه که خیلی مهم است، دشمنان تلاش می کنند به هر طریق ممکن نوری که از سوی جمهوری اسلامی ایران به سراسر دنیا منتشر می شود را خاموش کننند، ادامه داد: عظمت جمهوری اسلامی ایران را مسلمانان جهان در خارج از کشور بهتر از خود ما می دانند و اقتدار، مدیریت، هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری در بین مسلمانان جهان زبانزد عام و خاص است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکا سیلی محکمی را خواهد خورد و در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عظمت نیروی های مسلح و سپاه قدس و نیروی هوا فضای سپاه را دیدیم چه کسی باور می کرد موشک های ایران آن هم به طور دقیق به هدف بخورد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: این اقتدار چند پیام مهم داشت که یکی از پیام ها این بود که پدافند توخالی آمریکا را جهان بفهمد و این که می گفتند در سایه پدافند آمریکا کسی قدرت شلیک به پایگاه نظامی را ندارد ولی همه دیدند که آمریکا کاری نتوانست بکند.

وی اضافه کرد: متاسفانه بعد از این رویداد بزرگ، حادثه تلخ هواپیمای مسافربری که دل هر انسانی را به درد می آورد به دلیل خطای انسانی به وقوع پیوست و این حادثه ای است که در همه جای دنیا روی می دهد و کشورهایی هستند که حتی بعد از 10 سال به خطای خود اعتراف کرده اند اما فرماندهان سپاه، صادقانه بلافاصله بعد از محرز شدن، موضوع را اطلاع رسانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بعد از این جریان، دشمن به میدان آمد و خواست موج سواری کند و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد اما مردم آگاه دوباره به میدان آمدند و نشان دادند که توطئه دشمنان هیچ تاثیری در اراده آن ها ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به سرنگونی روز گذشته هوایپمای آمریکایی در افغانستان گفت: یک افسر سازمان سیا با نام مستعار آیت الله مایک که یکی از طراحان عملیات ترور شهید قاسم سلیمانی و عماد مغنیه بود در این جریان کشته شد و خداوند هیچ گاه اجازه نمی دهد تا خون پاک این شهیدان به هدر رود.

حضور پروشور در انتخابات مجلس و انتخاب اصلح وظیفه همگان در حال حاضر است

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به این که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم وظیفه ما حضور پرشور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح است و باید کسانی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم و حافظ بیت المال باشند و برای رسیدن به کرسی مجلس خود را به آب و اتش نزنند و هزینه میلیاردی نکنند بلکه پایبند به آرمان های امام راحل و شهدا و مطیع اوامر و تدبیر رهبر معظم انقلاب باشند و نه این که خود اجتهاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: در حال حاضر وظیفه اصلی شما خوب درس خواندن است برای این که آینده کشور در دستان شما است، رمز موفقیت کشور، جوانانی هستند که دنبال علم می روند مگر غیر از این است که موفقیت های امروز در کشور به خصوص موضوع هسته ای را به همت والای همین جوانان به دست آورده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: یک طرز تفکری امروزه در جامعه رواج دارد و آن هم این است که جوانان امروز به اندازه جوانان اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس نسیتند اما می خواهیم بگویم که درست است که در بعد از انقلاب ریزش هایی در بین جوانان داشتیم اما رویش هایی را نیز شاهد بودیم مگر این جوانان امروزی نیستند که به صورت داوطلبانه مدافع حرم شدند و یا در برنامه های مختلفی چون شب های قدر و راهپیمایی حضور پرشور دارند و به برکت همین جوانان، راه شهیدان والا مقام ادامه خواهد داشت و آرمان های امام راحل و شهدا و اهداف بلند و مقدس رهبر معظم انقلاب محقق می شود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه(س) افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی است که در تارک اسلامی می درخشد و فضایل ایشان هم تراز با فضایل پیامبر گرامی اسلام (ص) بود و امید دارم که زنان و دختران مسلمان ادامه دهنده راه این شهیده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار