دانش‌آموزان شهرقدس سطح کتابخوانی خود را سنجیدند

شهر‌قدس (پانا) -جشنواره کتاب خوانی دانایی و توانایی بین دانش آموزان شهرقدس درسطح مدارس باحضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه در سالن اجتماعات آموزشگاه هیئت امنایی فرنو برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شهرقدس سطح کتابخوانی خود را سنجیدند

در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش ، به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با کتاب های مناسب و خواندنی و گسترش فرهنگ کتابخوانی ، چهارمین جشنواره کتاب خوانی دانایی ، توانایی که یکی از رشته های سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری می باشد ، در شهرقدس برگزار شد .

شیوه اجرای چهارمین جشنواره دانایی و توانایی به صورت فرایندی است و در چهار مرحله مدرسه ، منطقه ، استان ، کشوری برگزار می‌شود و دانش آموزان مقطع ابتدایی تا مرحله استان و دانش آموزان مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم تا مرحله کشوری راه می یابند .

این مسابقه جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای شناخت کتاب ها و ناشران آنها و هم‌چنین افزایش میانگین ساعات مطالعه در سطح کشور برگزار می‌شود.

در این دوره ازمسابقات به تعداد 3360 دانش آموز شرکت داشتند که این آمار بیان گر این است که شهر قدس بالاترین میزان ثبت نام را در سطح شهرستان های استان تهران داشته است .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار