آغاز هماهنگی و برنامه ریزی گام دوم انقلاب در فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورشفیروز کوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز هماهنگی و برنامه ریزی گام دوم انقلاب در فیروزکوه

محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع بزرگداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: با گذشت زمان نباید ارزش های اصلی نظام کمرنگ شوند، آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین واحد فرهنگی کشور نقش مهمی در حفظ اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم.

او در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داد و همچنین ترور سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال بسیار متفاوت است با سال های گذشته، دشمنان ایران در تلاشند این نظام و کشور را از پای در آوردند و باید تلاش کنیم با همبستگی و هم دلی و با توکل به خداوند متعال و گوش فرا دادن به منویات مقام معظم رهبری از این توطئه و دسیسه رهایی یابیم.

سپس فاطمه سیر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزکوه نیز در سخنانی گفت: این جلسه با هدف اجرای هر چه باشکوه تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب و بیان نقش تربیتی،الگویی سردار والا مقام سردار سلیمانی، اعلام پروژه های قابل افتتاح و برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی اجرایی از سوی کارگروه های تخصصی زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر در فیروزکوه برگزار گردید.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برگزاری ارائه دستاوردهای دانش آموزی و جشنواره های فرهنگی و هنری، اجرای برنامه های خلاقانه، دانش آموز محور کردن برنامه ها، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری نشست های تخصصی در مورد انقلاب اسلامی، از پیشنهاداتی بود که ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار