تست بیماران خارجی مشکوک به کرونا در یزد، منفی بوده است

یزد(پانا)- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تست بیماران خارجی مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در این استان، منفی بوده است .

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تست بیماران خارجی مشکوک به کرونا در یزد، منفی بوده است

به نقل از ایرنا دکتر "محمود نوری شادکام" در واکنش به خبر برخی کانالهای خبری این استان مبنی بر ابتلای دو فرد چینی و آلمانی به ویروس کرونا به خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته /دوشنبه/ یک بیمار چینی با علایم مشکوک تنفسی به متخصصی در یزد مراجعه می‌کند که این متخصص هم برای بررسی بیشتر، بیمار را به بیمارستان شهید صدوقی یزد معرفی می کند.

به گفته وی در این بیمارستان هم تمام اقدامات لازم را به سرعت انجام و در بررسی های انجام شده مشخص می شود که این توریست چینی در تماس با یک گردشگری آلمانی بوده که این تبع آلمانی هم علایم تنفسی مشکوک داشته است.

وی اظهار داشت: تمام اقدامات لازم در این بیمارستان انجام و نمونه های گرفته شده بلافاصله به تهران ارسال میشود که در گزارش شفاهی به ما اعلام می شود که وجود ویروس کرونا در این دو بیمار، منفی است.

دکتر نوری شادکام تصریح کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که بخش بهداشت و درمان استان یزد به دقت مراقبت می کند و مردم نگران نباشند، به همه بیمارستانها تذکر داده شده و به متخصصان هم گفته شده اگر با یک بیمار مشکوک بخصوص خارجی روبرو شدند بلافاصله تمام اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون درمان دانشگاه پزشکی یزد یادآور شد: مردم هم خیالشان راحت که بهداشت و درمان استان یزد

مراقب و هوشیار است و با دقت رصد می کند و اکر مشکلی باشد به سرعت وارد عمل می شود.

امروز برخی از کانالهای خبری استان یزد به نقل از وزیر بهداشت نوشتند: یک چینی و آلمانی در شهر یزد مشکوک به ویروس کرونا تحت نظر پزشک این استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار