پیشگیری از جرائم انتخاباتی با مشارکت دستگاه قضایی و نیروی انتطامی

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: رویکرد اصلی دستگاه قضایی با نیروی انتطامی اردبیل پیشگیری از جرائم انتخاباتی است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از جرائم انتخاباتی با مشارکت دستگاه قضایی و نیروی انتطامی

ناصر عتباتی در دومین جلسه کمیته راهبردی هماهنگی قضایی- انتظامی استان در سال 98 اظهار کرد: رویکرد اصلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی است ولی در صورتی که افرادی به تذکرات و هشدارهای قضایی و انتظامی بی تفاوت باشند و اقدام به عمل مجرمانه بزنند دستگاه قضایی قاطعانه و طبق قانون با متخلفین برخورد می‌کند.

او افزود: در استان اردبیل همکاری، تعامل و هم‌افزایی خوبی بین واحدهای مختلف قضایی و انتظامی وجود دارد و سعی می‌‌شود این همکاری‌‌ها و تعامل در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بیش از پیش استمرار و تداوم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان در این جلسه از حمایت های قضایی دادگستری استان از اقدامات قانونی نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با متخلفین و مجرمین قدردانی نمود و بیان کرد: مسلماً همکاری‌ و هماهنگی‌های مجموعه قضایی و انتظامی موجب تحقق بیش از پیش امنیت پایدار در استان خواهد شد.

عتباتی تصریح کرد: بی شک تقویت همکاری، هماهنگی و تعامل بین این دو مجموعه در تولید امنیت پایدار در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار