حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در مراسم ترحیم علی‌اصغر کاکو جویباری

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش در مراسم ترحیم علی‌اصغر کاکو جویباری، روانشناس و اولین رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در مراسم ترحیم علی‌اصغر کاکو جویباری

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، صبح امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در مراسم ترحیم علی‌اصغر کاکوجویباری که در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد، حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم، برای وی طلب غفران و رحمت کرد.

علی‌اصغر کاکوجویباری اولین رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش بوده است که بیش از سه دهه منشأ خدمات صادقانه به‌ نظام آموزشی کشور بود و دلسوزانه در راه تأسیس پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش تلاش و همت زیادی کرد و این پژوهشگاه به همت او در طول سال‌های 81 تا 83 تأسیس شد.

پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش و انسجام‌بخشی به حوزه تحقیقات آموزشی و نهادینه‌سازی فرآیند پژوهش در خدمت ارتقای کیفیت آموزش، مرهون افکار بلند، مترقی و مدیریت خردمندانه علی‌اصغر جویباری بود.

کاکوجویباری از صاحب‌نظران در امر تعلیم و تربیت به‌ویژه در زمینه مباحث کودکان استثنایی و آموزش‌ و پرورش فراگیر بوده که تألیفاتی ثمربخشی از خود به یادگار گذارده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار