تمرین دمکراسی 28 هزار دانش آموز اردبیلی

اردبیل (پانا) – ۲۸ هزار دانش آموز اردبیلی ، نمایندگان خود را برای حضور در دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور انتخاب کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تمرین دمکراسی 28 هزار دانش آموز اردبیلی

سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش اردبیل در آیین دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان که در کانون فرهنگی ،تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد، با عنوان اینکه انتخابات دانش آموزی مهمترین گام برای اجرای ساحت های سند تحول بنیادین می باشد، گفت: انتخابات دانش آموزی نمود عینی اجرای ساحت " سیاسی و اجتماعی" سند تحول بنیادین می باشد، که تمرینی برای حضور دانش آموزان در آینده سیاسی کشور می باشد.

او ولایت مداری، تربیت اجتماعی و ادامه راه شهیدان را از جمله اهداف اصلی این انتخابات عنوان کرد.

خلیلی موسوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت های شهیدان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: دوران قبل و بعد از انقلاب را بررسی کنید بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که به برکت حضور شهیدان و رشادت های آنان در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران به دشمن تحویل داده نشده است و به این جهت مدیون این عزیزان هستم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در ادامه رعایت ارزشهای اسلامی، خودباوریو خود اتکایی، ترویج فرهنگ گفتگو و مشورت را از اصولی دانست که در انتخابات دانش آموزی به آن ها تاکید شده است.

خلیلی موسوی همچنین با بیان اینکه رفتار سازمانی و تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان در این انتخابات مد نظر قرار گیرد، گفت: دانش آموزان عضو پیشتازان نسبت به جامعه خود حساس باشند و با هوشیاری و بصیرت بیشتر با هجمه های دشمنان مقابله کنند.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گفت: از میان 28 هزار نفر دانش آموز استان 14 نفر ( 7 نفر برادر و 7 نفر خواهر) بعنوان اعضای مجمع شورای دانش آموزی انتخاب خواهند شد، که دو نفر از دانش آموزان( 1 نفر خواهر و 1 نفر برادر) که بیشترین رای را اخذ کنند بعنوان نمایندگان این استان به مجلس دانش آموزی کشور راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار