برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) – با حضور دانش آموزان، اعضا و ناظر ستاد انتخابات استان ، دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی دراردبیل برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در استان اردبیل

احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درآیین انتخابات دوره دهم مجلس دانش آموزی استان که در کانون فرهنگی و تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد، با عنوان اینکه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، الگویی تاثیرگذار برای دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو هستند، اظهار کرد: این مجلس با 150 نماینده هر دو سال یک بار با برگزاری انتخابات، از میان منتخبین شوراهای دانش آموزی سراسر کشور، با عبور از مراحل مدارس، مناطق و استان‌ها تشکیل می‌شود.

اوافزود: ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون، مسئولیت‌پذیری، بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اصلاح مقررات و برنامه‌های مربوط به آن‌ها، تقویت روحیه خودباوری، تبادل‌نظر در مورد راهکارهای تقویت تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان و … از اهداف مجلس دانش‌آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به اینکه نمایندگان، چشم بینا و گوش شنوای سایر دانش‌آموزان هستند، خاطر نشان ساخت: نمایندگان مجلس دانش آموزی با نگاهی ظریف، با بحث و تبادل‌نظر مشکلات محیط آموزشی را دریافته و همراه با راهکارهایی که در نظر دارند به رده‌های بالاتر، ارائه می‌نمایند تا مشکلات در سایه خرد جمعی و امکانات موجود توسط مقامات بالاتر آموزشی حل و فصل شود.

در ادامه ی برنامه پس از انتخاب هیات رییسه سنی از بین دانش آموزان ، نامزدهای انتخابات به تفکیک خواهر وبرادر در دو سالن مجزا ضمن معرفی خود ، برنامه هایشان را اعلام کرده وآنگاه رای گیری از دانش آموزان شروع شد.

پس از شمارش آرا به تفکیک خواهر وبرادر بترتیب با کسب اکثریت آرا بعنوان اعضای مجمع شورای دانش آموزی انتخاب وازبین آنان نیز دونفر از دانش آموزان بنامهای نگین قاسمی از دبیرستان طلوع دانش ناحیه ی یک اردبیل ومحمد رضا شکاری از دبیرستان مفید شهرستان پارس اباد مغان به مجلس دانش آموزی کشور راه یافتند.

اسامی راه یافتگان اعضای دختر به مجمع شورای دانش آموزی استان بشرح ذیل است:

۱-نگین قاسمی۲- غزل محمدی۳-فائز طلوعی۴- یگانه یعقوبی۵ - سنا صادقی برزگر۶- نیلوفر شجاعی۷- پریا فولادی

وضمنا" اعضای پسر مجمع شورای دانش آموزان استان نیز بشرح ذیل انتخاب گردیدند.

۱-محمدرضا شکاری۲- عرفان هاشمی ۳- سید محمد مهدی قریشی ۴- آیدین قلی پور ۵- آرمان نعمتی ۶- یویف صالحی ۷- امیر حسین رعنایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار