آغاز هفتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم روحانیون اهل سنت شمال کشور در نگین شهر

ارومیه (پانا) - هفتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت شمال کشور از صبح امروز (سه شنبه ۸ بهمن) در حوزه محمدیه نگین شهر آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز هفتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم روحانیون اهل سنت شمال کشور در نگین شهر

«یاسر مقسم» گفت: در آستانه دهه مبارک فجر، هفتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت شمال کشور از صبح امروز (سه شنبه ۸ بهمن) با حضور یکصد و 10 نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت گلستان در حوزه محمدیه نگین شهر آغاز شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزود: این مسابقات با هدف ترویج مبانی قرآنی در میان علاقمندان به خصوص نوجوانان و جوانان، تشویق به مباحث قرآنی، ترویج فرهنگ قرآنی و انس و الفت گرفتن با مباحث قرآنی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای مراسم افتتاحیه این مسابقات، آزمون کتبی مفاهیم برگزار شد و بعد از آن مسابقات حفظ و قرائت صوت قرآن در حال برگزاری است.

مقسم با بیان اینکه قضاوت این مسابقه را ۴ نفر از داوران استانی در رشته حفظ و قرائت برعهده دارند، اظهارداشت: استاد حنیفی داور بین المللی قرآن کریم نیز بر نحوه داوری نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقه، به مرحله کشوری که از (۱۷ تا ۲۲ اسفند) در ارومیه برگزار می شود، راه می یابند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور یادآور شد: مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برنامه های خود را در سه محور برگزار می کند و در بحث تخصصی قرآن کریم نیز آموزش هایی را با حضور بهترین اساتید کشوری برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار