معاون استاندار لرستان: برگزاری جشنواره های بومی باعث جذب گردشگر به لرستان می‌شود

خرم‌آباد(پانا) - برگزاری جشنواره های بومی ، فرهنگی و محلی در ایام نوروز باعث جذب گردشگر به لرستان می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار لرستان: برگزاری جشنواره های بومی باعث جذب گردشگر به لرستان می‌شود

گودرز امیری، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان روز دوشنبه در ستاد خدمات سفر استان در سالن جلسات استانداری لرستان عنوان کرد: باید نرم‌افزاری در ارتباط با اماکن گردشگری و نیازها تهیه شود تا در صورت نیاز دستگاه‌های اجرایی به آن مراجعه کرده و در اسرع وقت خدمات بروز ارائه کنند.

او بیان کرد: تجربیات گذشته حاکی از آن است که ایرادات و مشکلاتی در ارائه خدمات به مسافران وجود دارد که باید مشکلات سال‌های گذشته شناسایی و در خصوص برطرف کردن آن تلاش شود.

او همچنین گفت: دفاتر بیمه در ایام نوروز تعطیل است که در صورت احتمال بروز مشکل، مردم سرگردان خواهند بود که باید در این زمینه کشیک تعیین شود.

امیری ادامه داد: باید در ایام نوروز با ایجاد پارکینگ در سطح شهر ترافیک شهری را مدیریت کرد.

او برگزاری جشنواره بومی و فرهنگی همچنین مسابقات بومی و محلی را در جذب گردشگران مفید عنوان کرد و معتقد است: روستاهای مقصد گردشگری باید شرایط برگزاری جشنواره‌ها را فراهم کنند.

امیری اضافه کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و بومی موجب نزدیکی ارتباطات مردم با هم می‌شود و در معرفی آداب و رسوم لرستان موثر است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: فرمانداری‌ها نسبت به تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها اقدام کرده و نتیجه را به دبیرخانه اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار