افتتاح چند پروژه ورزشی در فارس با حضور وزیر ورزش و جوانان

شیراز (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان فارس از سفر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به فارس و افتتاح چند پروژه ورزشی در استان با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
 افتتاح چند پروژه ورزشی در فارس با حضور وزیر ورزش و جوانان

بر اساس این گزارش، وزیر ورزش و جوانان دهم بهمن ماه ابتدا وارد شهرستان شیراز خواهد شد و سپس سه پروژه ورزشی در شهرستان خنج با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را افتتاح می کند.

دیدار با جوانان، ورزشکاران و اعضای شورای اداری شهرستان خنج از دیگر برنامه های وزریر ورزش و جوانان است.

تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی زرین دشت و همچنین با موافقت وزیر ورزش و جوانان کلنگ عملیات اجرایی استخر این شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در زرین دشت، افتتاح ۲ سالن چند منظوره در بخش قره بلاغ و نوبندگان از توابع شهرستان فسا و دیدار با جوانان و ورزشکاران از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فسا است.

سفر به شهرستان کازرون روز جمعه یازدهم بهمن ماه انجام خواهد شد و ۲ سالن ورزشی در روستای کلانی و جان بزرگی این شهرستان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

همچنین وزیر ورزش و جوان از سالن ۶ هزار نفره شیراز بازدید خواهد کرد و سپس شنبه دوازدهم بهمن ماه در آخرین روز سفر خود در مراسم اختتامیه مسابقات جام خوشه چین (جشنواره ورزشی عشایر و روستاییان) شرکت خواهد کرد.

تجهیز ورزشگاه پارس شیراز به ۱۲ گیت ورود و خروج الکترونیک از دیگر تصمیمات است تا این ورزشگاه که میزبان فینال جام حذفی است از همه نظر آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار