350 برنامه فرهنگی ورزشی ازسوی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد دردهه فجر برگزار می شود

یزد(پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
350 برنامه فرهنگی ورزشی ازسوی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد دردهه فجر برگزار می شود

مسعود شریعتی با اعلام این خبر گفت: با برگزاری جلسات و نشست های مختلف برنامه های متنوع زیادی برای ایام الله دهه مبارک فجر پیش بینی و در نظر گرفته شده که نهایت تلاش خود را کرده ایم که برنامه ها را در تمام شهرستان ها، بخش ها و روستاها اجرا کنیم تا همه مردم در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.

وی افزود: تمامی هیئت‌های ورزشی، ادارات شهرستان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های دهه مبارک فجر حضور فعال و پرشور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام اینکه بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پش بینی شده است تصریح کرد: براین اساس 58 همایش ورزشی ، 218 مسابقه ورزشی در رشته های مختلف ، 39 جشنواره فرهنگی ورزشی و 36 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی می شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا ورزشکار، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا در تمامی شهرستان ها ، دیدار جامعه ورزش با ائمه جمعه شهرستان ها ، بهره گیری از تشکیلات حوزه جوانان و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری و خلاقیت‌های سمن‌ها و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در این ایام است.

وی اظهار داشت: همایش بزرگ ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در تاریخ 24 بهمن ماه در سالن شهید صدوقی یزد ، اختتامیه مسابقات کارمندان دولت و تجلیل از برترین ها ، برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی با شرکت دو تیم خارجی ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با پخش شبکه سه سیما در شهرستان اشکذر و شرکت باشکوه جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران از برنامه های شاخص پیش بینی شده گرامیداشت فجر چهل و یکم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان خواهد بود، افزود: نسل جوان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان بیان داشت: رواج گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه امید و خودباوری در بین عموم مردم به خصوص نسل جوان و محور قرار دادن اندیشه های امام و رهبری از رویکرد های مهم برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار