امام جمعه کرمانشاه:

دانش آموزان باید براساس آموزه‌های اسلامی تربیت شوند

کرمانشاه (پانا) - گردهمایی کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور نماینده‌ی ولی فقیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید براساس آموزه‌های اسلامی تربیت شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گردهمایی کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد:در سراسر دنیا برای حوزه‌ی آموزش و پرورش تصمیم گیری می شود اما آنچه در کشور ما اتفاق می افتد منحصر است و تصمیم گیری‌ها در اینجا با پشتوانه‌ی اسلام و متکی به وحی و سرچشمه‌های الهی ست.

آیت اله مصطفی علما با نقل فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تاثیرگذاری شخصیت شهیدقاسم سلیمانی بیان کرد:منشا این تاثیرگذاری اتکا به اسلام است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد:یکی از فرازهای مهم گام دوم انقلاب تربیت دانش آموزان با معنویات و آموزه‌های اسلامی است و ما برای اینکه بتوانیم دانش آموزانی با منش سردار قاسم سلیمانی تربیت کنیم باید آنان را به سمت و سوی اخلاق،آگاهی و پیروی از رسول خدا هدایت کنیم.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین در گردهمایی گفت:آموزش و پرورش و خانواده، دو گروه تاثیرگذار در نظام تعلیم و تربیت هستند اما در این میان حوزه نیز با انتقال تجربیات و دانش علمی و دینی می تواند عامل موثری در این زمینه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد:با توجه به تفاهم نامه‌ی پنج ساله‌ی بسته شده بین دو نهاد می بایستی ارتباط متقابلی بین آموزش و پرورش و حوزه برقرار باشد و از برنامه‌های این تفاهم نامه تبادل فکر با صاحب نظران حوزوی و انتقال تجربیات ارزشمند آنان به مدرسه،تعامل روحانیون برای تولید محتوا و منابع آموزشی را عنوان کرد.

مجید یزدان پناه راه‌اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی را یکی از کارهای بزرگ و تاثیرگذار خواند و از زحمات و همکاری‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار