مدیر کل امورمالیاتی جنوب استان تهران خبرداد:بخشودگی جرائم قابل بخشش مالیاتی مؤدیان دردهه مبارک فجر

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهربا مدیر کل امور مالیاتی جنوب استان تهران دردفتر فرماندار اسلامشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امورمالیاتی جنوب استان تهران خبرداد:بخشودگی جرائم قابل بخشش مالیاتی مؤدیان دردهه مبارک فجر

در این نشست مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مردم از نحوه خدمات دهی و نگاه منبسط اداری در اداره امور مالیاتی شهرستان رضایت دارند.

او در ادامه با اشاره به شرایط کشور و افزایش اتکا بودجه سالانه به درآمدهای مالیاتی گفت: باید در حوزه فرهنگ سازی برای پرداخت مالیات نیز برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا مردم خودشان را مقید به پرداخت مالیات بدانند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ارتباط دوسویه مناسبی بین اصناف مختلف، تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی شهرستان با اداره امور مالیاتی حاکم است افزود: افزایش سی درصدی درآمدهای مالیاتی شهرستان در سال گذشته بیانگر تلاش‌ها و زحمات مجموعه امور مالیاتی شهرستان است.

همچنین به ظرفیت بالای بخش‌های تولیدی، صنعتی، صنفی و کشاورزی شهرستان اسلامشهر اشاره و بیان کرد: اداره امور مالیاتی شهرستان برای پاسخگویی مناسب و رسیدگی به امورات واحدهای فعال شهرستان به نیروی انسانی و امکانات بیشتری نیاز دارد.

مرسلپور با بیان اینکه فرار مالیاتی در شهرستان اسلامشهر بسیار ناچیز است از تلاش های علی پازوکی مدیر امور مالیاتی شهرستان نیز تجلیل بعمل آورد.

در بخش دیگری از این جلسه ،سهراب امدادی فرد،مدیر کل امور مالیاتی جنوب استان تهران نیز در سخنانی تصریح کرد: جرائم قابل بخشش مالیاتی مؤدیان در دهه مبارک فجر با هدف مشارکت ادارات امور مالیاتی در جشن مردم، بخشیده می‌شود.

او در ادامه افزود: در شرایط عادی امکان بخشش مالیات وجود ندارد و این فرصت مناسبی برای برخورداری افراد از بخشش است که با مراجعه به ادارات امور مالیاتی می‌توانند از آن برخوردار شوند.

امدادی فرد همچنین به اهمیت نحوه فعالیت ادارات امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: جلب رضایتمندی و تکریم مردم، توجه به آسیب نزدن واحدهای تولیدی و صنعتی و برخورد با فرارهای مالیاتی از جمله محورهای فعالیت ادارات امور مالیاتی بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار