جوانه های کانون لقمان کاشمرهدایای خود را به پویش مهربانی تقدیم کردند

کاشمر(پانا)- دانش آموزان شرکت کننده در جوانه های شادی جایزه خود را در صندوق طرح پویش مهربانی کمک به هموطنان سیل زده ریختن.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانه های کانون لقمان  کاشمرهدایای  خود را به پویش مهربانی تقدیم کردند

عباسعلی شهابیان مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان گفت: طرح جوانه های شادی مختص دانش آموزان مقطع ابتدایی بوده وطبق برنامه زمانبندی سه روز در هفته دانش آموزان یک کلاس وارد کانون شده پس از خیرمقدم و معرفی مختصر کانون به دو گروه شهید شهابیان و شهید نژاد رحیم ( که مربیان کانون لقمان بوده و در دفاع مقدس شربت شهادت نوشیده اند) تقسیم شده و هر نفر یک کارت که در آن نام گروه نوشته شده و جایی برای نصب ستاره دارد داده می شود.

وی ادامه داد: سپس دانش آموزان به نوبت درکارگاه های نقاشی و کشف استعدادها، قصه و نمایش عروسکی، مسابقه و سرگرمی، ساخت کاردستی شرکت کرده در صورت حضور فعال و پاسخ به سوالات ستاره دریافت و به کارت خود الصاق می کنند. در پایان کارگاه ها در سالن شهید شهابیان وارد شده و براساس انچه در کارگاه کشف استعدادها و کارگاه قصه و نمایش آموخته اند به اجرای جنگ و مسابقه می پردازند.

وی افزود: معمولا دانش آموزان براساس امتیازی که از شرکت در مسابقات بدست می آورند به بانک جوائز مراجعه و هدیه کوچکی دریافت میدارند اما این هفته تعدادی از دانش آموزان کارت امتیاز دریافت جایزه خود را به صندوقی که به منظور کمک به هموطنان سیل زده در سالن گذاشته شده بود واریز کردندواگرچه مبلغ جایزه اندک است اما ایثار و مهربانی دانش آموزان عزیز قابل تقدیر است.

شهابیان گفت: از محل کمک و همیاری کارکنان ، اعضا و مهمانان کانون لقمان و سالن شهید شهابیان طی این مدت مبلغ پانصد هزار تومان جمع آوری که به حساب پویش مهربانی واریز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار