برگزاری کارگاه کسب و کار اینترنتی درشیروان

شیروان (پانا)- اولین کارگاه آموزشی کسب و کار اینترنتی در منزل، در محل اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه کسب و کار اینترنتی درشیروان

مدیر دوره برگزاری این کارگاه هدف از برگزاری این کلاس ها را، راه اندازی کسب و کار اینترنتی با کمترین هزینه در منزل جهت همشهریان عزیز بیان نمود و گفت: این کارگاه با عناوین مراحل یادگیری، صنعت دیجیتال مارکتینگ( کسب و کار آنلاین)، مراحل سرمایه گذاری، روش های درآمدزایی، انواع مشاوره های آنلاین، ابزارهای فروش، فروشگاه های اینترنتی، طراحی سایت، شبکه های اجتماعی، روش های تیم سازی، فروشندگان موفق، مراحل استارت آپ، دلایل شکست در بازار، اهمیت برند و برندسازی، نیازهای مشتری، بازاریابی، مراحل حیاتی در فروش، معرفی سایت های مورد نیاز و ... برگزار گردید.

مهدیه عمادی خواستار حمایت های بیشتر از سوی مسئولین مربوطه در برگزاری چنین همایش ها و کارگاه های آموزشی شد و افزود: ان شاء الله در آینده نزدیک، کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف جهت پاسخگویی به نیازهای شهروندان ارجمند برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: قبل از برگزاری این کارگاه، همایش رایگان و عمومی پولسازان عصر دیجیتال نیز در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان برگزار گردید.

مدیر دوره برگزاری این کارگاه گفت: جهت همه شرکت کنندگان در این دوره، یک بسته آموزشی اهداء و همچنین گواهینامه شرکت در کارگاه به میزان 12 ساعت صادر خواهد شد.

عمادی با اشاره به اینکه این کارگاه توسط سازمان مردم نهاد پیشرفت و توانمندسازی خراسان شمالی و با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان برگزار گردید افزود: تدریس این دوره از کارگاه کسب و کار اینترنتی را دکتر محسن نیکخو، عضو دپارتمان تخصصی خانه مشاوره ایرانیان بر عهده داشتند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار