امکانات لازم برای ماندگاری گردشگران نوروزی در لرستان فراهم می شود

خرم‌آباد (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با تدابیر اندیشیده شده شرایط و امکانات لازم برای ماندگاری گردشگران نوروزی به این استان فراهم می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امکانات لازم برای ماندگاری گردشگران نوروزی در لرستان فراهم می شود

سید امین قاسمی روز دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان در سالن جلسات استانداری لرستان گفت: امیدواریم باهمکاری دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر، تدابیر لازم را برای ماندگاری گردشگران را فراهم کرده و شاهد حضور مسافران در ایام نوروز باشیم.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل فروردین ماه امسال به فعالان گردشگری عنوان کرد: امسال با برنامه ریزی دقیق تر باید خدمات بهتری هم به گردشگران و نیز به فعالان عرصه گردشگری را ارایه دهیم.

به گفته وی از سه ماه قبل از شروع سفرهای نوروزی جلسات خدمات سفر در این استان آغاز می‌شود تا با اعلام برنامه و زمانبندی دقیق تر شرایط را برای میزبانی هرچه بهتر لرستان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف برای فعالیت در ستاد خدمات سفر مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی با آشنایی با وظایف خود نسبت به آن اقدام خواهند کرد.

قاسمی بیان کرد: هتل های لرستان از یک ماه قبل از شروع تعطیلات نوروز تکمیل می‌شود لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مکان های قابل استفاده برای اسکان را اعلام کنند که برنامه ریزی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار