معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

نیروی انسانی توانمند و کارآمد موتور محرکه پیشرفت و تحول است

هرمزگان(پانا)-با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس و جمعی از همکاران اداری و آموزشی، نشست مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس در سالن اجتماعات مرحوم کوروش گرمساری این ناحیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی توانمند و کارآمد موتور محرکه پیشرفت و تحول است

ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آغاز این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از تلاش‌ها و زحمات همکاران اداری و آموزشی در حوزه های صف و ستاد، دستاوردهای این عزیزان را ستود و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی آنان را در خور تحسین عنوان کرد.

بیت اللهی در فرازی از سخنان خود گفت: آنچه مهم است این است که همت و تلاش شما باید معطوف به این باشد که علیرغم همه کمبودها و مشکلات و معضلات که ما داریم امسال سالی عملیاتی محور است و حول برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حد آنچه امکان پذیر است و امکانات اجازه می‌دهد اقدام نموده، عملیاتی شده و اجرا گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید تمامی برنامه ها را بر اساس سند تحول بنیادین در حوزه آموزش و پرورش اجرا نموده و انشاءالله در این حوزه مشکلی نداشته باشیم و شاهد روزی باشیم که مدیر مدرسه به عنوان کانون اصلی اجرای برنامه ها و راهبرد مسائل تعلیم و تربیت دغدغه پشتیبانی نداشته باشد و با خلاقیت های علمی و برنامه‌ریزی امورات را به پیش ببرد.

بیت الهی در ادامه با ارائه سخنانی در خصوص مدیریت تحول در آموزش و پرورش گفت: مدیریت تحول به معنای خلق موقعیت ها و ابتکارات جدید مدیریتی است که در بخش ابتکارات و خلاقیت های جدید مدیریتی شما بتوانید منابع جدیدی را برای تسهیل اجرای فرآیندهای آموزشی و پرورشی سند تحول تحصیل نمایید.

وی با اشاره به بحث توانمندسازی نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی توانمند و کارآمد موتور محرکه پیشرفت و تحول است و در مجموعه عظیم آموزش و پرورش در این دوره اگر ما نیروی متخصص و کارآمد و نیروی توانمندی را برای تحول و ایجاد فرآیندهای آموزشی و پرورشی نداشته باشیم قطعاً به نتیجه درست و مطلوب نخواهیم رسید و چه بسا نتیجه عکس عاید ما گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار