مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

وظیفه ذاتی مدیران آموزش و پرورش تسهیل فرآیند یاد دهی- یادگیری در مدارس است

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در همایش مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس گفت: وظیفه ذاتی مدیران آموزش و پرورش تسهیل فرآیند یاد دهی-یادگیری در مدارس است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ذاتی مدیران آموزش و پرورش تسهیل فرآیند یاد دهی- یادگیری در مدارس است

اسحاق زارعی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در این همایش ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: وظیفه ذاتی مدیران آموزش و پرورش تسهیل فرآیند یاد دهی- یادگیری در مدارس است و برای اجرای این وظیفه بایستی از همه پتانسیل های موجود و تحت اختیار خود استفاده نموده تا یادگیری بهتری اتفاق بیفتد.

وی در ادامه خطاب به مدیران مدارس گفت: اگر در نیمه اول سال به شناخت درستی از دانش‌آموزان دست یافته و توانایی همکاران خود را به خوبی بشناسید در نیمه دوم سال موفق خواهید بود و این به عنوان الگوی اصلی باید مد نظر باشد و از نگاه مدیریتی خود استفاده کنید تا ۲ نیمه سال تحصیلی را با برنامه‌ریزی متفاوت و به خوبی و با موفقیت پشت سر بگذارید.

زارعی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات به ارائه نکاتی در این زمینه پرداخت و خطاب به همکاران خود و مدیران مدارس گفت: در این زمینه باید امکانات و توانمندی هایی که کارگزاران نظام دارند را در اختیار بحث انتخابات قرار داد و مدارسی که به عنوان حوزه انتخابیه هستند تمام امکانات مورد درخواست فرمانداری را برای تسهیل در امر انتخابات در اختیار قرار دهند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما ایجاد شور و نشاط و حضور حداکثری در انتخابات است و بابستی همکارانمان را جهت حضور پررنگ تر و حداکثری در انتخابات تشویق نماییم و در عین حال از جایگاه شغلی خود برای تبلیغ کاندیدای خاصی نباید استفاده کنیم و بی طرفی خود را کاملاً حفظ نماییم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارکه فجر و جشن های مدارس در این ایام گفت: بایستی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب، فضای مدارس متناسب با این ایام آذین بندی شود و مدیران محترم در این زمینه برنامه‌ریزی و اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار