برگزاری همایش دانش آموزی پیشتازان مقطع ابتدایی دختران و پسران منطقه ۳

تهران (پانا) -همایش آموزش مقدماتی پیشتازان در منطقه ۳، با حضور فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، ابوالفضل سارانی، کارشناس فرهنگی هنری، نیره سادات طباطبایی، مدیر سازمان دانش آموزی، زهرا صفری، کارشناس سازمان و رابط خبری پانا و سایر کارشناسان حوزه ی پرورشی و اسماعیل فتحی، مربی پیشتاز کشوری در سالن همایش معلم منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش دانش آموزی پیشتازان مقطع ابتدایی دختران و پسران منطقه ۳

در این مراسم یارمحمدی، سخنانی در خصوص اهمیت سازمان دانش آموزی و فراگیری مهارت های آن سازمان توسط دانش آموزان ایراد کرد، سپس افزود: جای خالی این مهارت ها در آموزش و پرورش محسوس است و سازمان دانش آموزی سعی دارد این خلأ را پر کند.

یارمحمدی با تاکید بر اینکه شعار سازمان، همدلی، همکاری و همفکری است، ضمن تقدیر از زحمات مربیان و کارشناسان این حوزه بر لزوم نهادینه شدن این شعار تاکد کرد.

در ادامه اسماعیل فتحی با تاکید فرا رسیدن دهه فجر، ضمن آموزش مهارت ها بصورت عملی، اصول سازمان را در یک پاورپونت برای دانش آموزان نمایش داد.

آموزش چند نوع از دست زدن ها و گره های سازمانی، نحوه رژه رفتن، درجا زدن و گارد پرچم که توسط دانش آموزان پسر، آموزش حاملان قرآن انجام و توسط دانش آموزان دختر و اجرای سرود ملی، سرود سازمان و چند سرود سازمان دیگر توسط دانش آموزان انجام شد.

در ضمن از گارد ویژه دبستان پسرانه دانش، که در برنامه ی استقبال از حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش شرکت داشتند معرفی و تقدیر شد و برنامه ی گروه خود را اجرا کردند.

اجرا گروه سرود دبستان قدس با موضوع سردار سلیمانی نیز مورد توجه دانش آموزان و مربیان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار